Friday, August 28

暧昧。

这几天,那位男性朋友一直对我说,I‘m addicted 2 u。i miss you。哈哈,是的,我就像毒药,总是轻而易举让他对我着迷。心里很清楚,他是喜欢我的,从以前到现在,他没停止爱过我。这样的男人,是好人吗?虽然路上有个程咬金,但他还是以我为先。可我,比较喜欢暧昧的感觉。暧昧,让人委屈,却让我感到满满的幸福,被宠爱的女人是快乐的。虽然不懂这样的关系会维持到何时,我和他已经在努力珍惜彼此。

习惯,很可怕,因为改不了。
那晚,他打来对我说,他习惯性对我的昵称,改不了,结果换来一场争吵。为什么?我还是让他难忘。
他打趣对我说,她不要我了,你有机会咯。我干笑了两下,拜托,别来烦我,没理清你们之间的关系之前,别对我说废话。呵呵,依然,我对感情始终带着洁癖。
对他说,凡事要忍,女人总希望自己被宠,被呵护,别轻易放弃一段感情。希望他还是和以前一样,对感情执著的好人。

最近会很忙,有一段时期没得回家了,老妈,老爸,姐妹们,我会很想念你们,当然还有你们啦。。阿8们!

3 ღ吻ღ:

~leYing~ said...

Who is him???
lol...I try very hard to read this blog. Usually I wouldn't read them because they are in Chinese, but this time I tried and I can understand abit from the 1st paragraph. But immediately give up to read the second passage.
haha...must be your admirer you are talking about.
I won't be surprise about this because pretty girl always being chased by guys.
:P
oh, good luck on exams! Chat with me whne you are free ya...bye. Miss you lots!

sai gor said...

dear ying ah.. like tat ur mandarin sure got improve alot.. u alrdy can study the pharagraph 1.. very good loh.. hah! hah!

dear apple:
jia you oh!!! n good luck in ur exam n can get 4.00 in every subject!

~leYing~ said...

haha...mandarin ar! Don't know lo, because nowadays I'm surrounded by Chinese people, talking Cantonese and pure Chinese.
:S