Saturday, May 30

伤怎么越疗越痛?

Harap maaf. Dukacita dimaklumkan nama anda tiada dalam senarai berjaya USM.Harap maklum.
SELAMAT MAJU JAYA


满怀希望开着USM的网站,
朋友们都捎来好消息,
我以为我也是。
最后,我的梦想还是像泡沫般慢慢的消失在空气中。
当然,悲伤陪伴了我这一晚。
难道要积些公德,运气才会降临在我的身上?
半年里,我承受了第二次的打击,
老天,我还是小女孩,我真的不堪您的两击了!好重,很痛
放过我好吗?

明哥,慧,我真的很羡慕你们呀!
你们已逃脱等待的命运,
迈向新的里程碑,
我还在默默地等待,幸运女神的眷顾。
埋在心底两个月前的伤痛,通通都跑出来找我了。。
旧伤+新伤,
我的伤,是无底洞。
人生最大的成就就是从失败中站起来,
我以为我已经达到成就了,
我以为自己站起来了。
今夜,
骗不了自己。
我依然蹲在那个原点。

4 ღ吻ღ:

~leYing~ said...

Hey, so unfortunate to hear that. Actually to tell you the truth, I'm planning to do exchange program to USM when I am in my third year. Seems like this would not happen as you are not there.
So, any offer from other University?

Katrince Chia said...

dun be sad..maybe got other good news is waiting u rite?
gurl cheer up k

阿紫 said...

我能说些什么?
还是让你自己好好的休息冷静一下吧。

祝福你=)

Elaine said...

its not a bad thing though. They already informed that they have send wrong letter rite? Means you still got abit of chances lo..