Friday, May 1

分享喜讯


很高兴能在这里跟大家分享喜讯。。呵呵。。
留意到我的部落终于换歌了吗??
天灰,跟了部落好久好久,拿下的那一刻还真的很不舍。。
花了一点时间,还是让我找到了我的最爱。。
韩版花样男子里易正吹的saxophone,i know.
很喜欢听这首曲子,有种很lam的感觉//,不知大家有没有和我一样的感觉呢?
找到自己喜欢的东西,真的很喜悦,,迫不得和你们一起share share,
原来我还是那么容易满足。。。
原以为都市女孩遗忘了什么是知足,
今天,我懂了,知足常乐。

3 ღ吻ღ:

~leYing~ said...

See Peng, that soundtrack is from the Boys Over Flower right. Ah...I love it so so much. It is in my iPod, and I've been playing the album for whole day when I was in Toronto...so nice.

~leYing~ said...

hehe...wow, play till you sleep. Which guy do you like in the drama?

~leYing~ said...

Huh? Which guy?
Anywya, thanks for the compliment but I know I'm fat now. haih, can't resist to stop eating. I'll try to slim down anyway. Hope you will enjoy your job even though its boring.
Take care =)