Tuesday, February 3

Woo...I m sExy girl??!!

31/1
hey,sai gor..u kena liao la... sms me called me went mcd 4 5 sains gathering,then where r u??lolx....actually tat nite i oledi refused paik kuan coz i m so moody..at last i stil came... yeah..i m stil member of 5sains ma.... how can it be?????????????onli 3 person??is dis call gathering??*dizzy*
haha...plus me is 4 person gathering...paik kuan,yanyhee,kong & me....wakakakkaka....chatting nonsense....all of u (i mean 5 sains 1 member)go where ????
veri suprise is i saw yanyhee makeup??!!lol....女人还是女人。。。
kong,u r stil same.... stil no handsome enough la...=P

paik kuan...pretty gurl with me...

5sains1 monitor kong&vice monitor me

add dis guy...bring a lot funny us.//
keep kap siao at there then take some photo....tata!!


1/2
微风轻轻吹来,猛烈的阳光晒得我脸都红了啦。。。竹,你怎么还没来??男人迟到是不好的行为也。。。约好四点多去jusco的嘛。。。。。哟!!五点了勒。。。怎么好意思让女生等你呢??哈哈。。发发牢骚而已啦。。八婆美琪明天生日啦。。今天她选择和爱人去约会不要姐妹了。。。T.T。。
看到你如此幸福,沐浴爱河,。。我们也替你开心也。。之前你没打开你的心,那现在的你是不是完全打开迎接你的爱人呢??与其到处捡其他的石头,还不如将自己已拥有的石头磨亮。。不要随便牵手,更不要随便放手。。。。。嘿,我想我可以去做念爱专家咯///



让我等了个下午的臭男人。。。还扮酷??


跟小只的在try衣。。。你比较喜欢哪一件呀??最后我选了左手边的性感背心。。peng说像睡衣多一点。。呵呵。。管你睡衣还是不是,穿在我身上就是性感。。。


无辜的我。。。被八公们欺负了。。。
伦,别说我不好,帮你promote两下,如果你们的肌肤是属于痘痘肌,建议你们可以试看这一款护肤产品,口碑很不错哟。。THEFACESHOP QUICK&CLEAN系列。。对付外油内干的肌肤最有效也。。不是空谈啦,有很多朋友都在使用这产品。。。价钱不会贵啦。。


绿呢??我们是红绿灯啦。。。


2/2
happy birthday 2 clarrie...

2.5++kg chocolate,wat flavour u wan also have:apple,tiramitsu,strawberry,choco mint n more...big big present 4 ur 20th birthday ya...

性感的定义:厚厚的嘴唇,像舒淇最好。。 迷惑的眼神,就像许诺宣。。 标准的脸蛋,无可否认,我是最好的代表。。呵呵 飘逸的棕褐色头发。。。还有点点肉肉的身材,别太肉啦。。

你具备了吗??还没的话,让我们一起为这目标而前进哟。。。Aza aza fighting!!!!

妩媚多情的我。。。

我的他最爱我这张性感的嘴唇,时常让他对我充满遐想。。。。

可爱,这个词可以有多远就离我有多远吗。。。。

动人的表情是让男人为你倾倒的致命一击。。。

我最爱这张。。。20岁的性感,妩媚到来不会淫荡。。哈哈。。点到为止的性感让你充满无限的遐想。。。

2 ღ吻ღ:

~leYing~ said...

Wei...Don't talk nonsense la. She's a girl. I already address her as girl in my blog.

No guy in my life yet la...:(

sai gor said...

erm...about y i did not came to mc d tat day ah.. very tired mah..i got worked on tat morning.. "clear stor" mah, had to moved tis, moved tat, until my tulang belakang also want patah liao.. i got told paik kuan i did not go liao.. never mind lah, wen next time got gathering, i will make sure i will attend de!!
n now i alrdy move back to stay at my own house loh..jst wen got work at banquet until very late, ten onlt i will sleep at the hostel..