Saturday, April 3

21岁的权利


awwwww~~~my golden key.
从没想过会拥有属于自己的金锁匙,因为老妈子说她不流行这一套。
看着身边的朋友都有属于自己的锁匙,刚开始还不怎么样,因为我宁愿老妈买mp3给我。
可是,越靠近自己的生日时,就很想拥有一把金钥匙,就对老妈发发牢骚。
就这样,嘴硬心软的老妈子还是把它给买下来送给我,谢谢您。
金钥匙的特别之处就是刻着21岁,我想带着钥匙的人都很少会去留意吧,至少身边的朋友仔都不懂,我懂是因为老妈子告诉我的=D 还被她说钥匙的意义都不懂还要学人带钥匙。

21岁了,没有什么特别,什么选择权啦,自由权啦,对我来说都是一样,因为老妈子从小就对我们采取自由教育的方式,从没干涉我们的生活。
不过我告诉你们,我21岁以后一定要做大事,什么是所谓的大事呢?
我要投票,UNDI,VOTE!不过,一定不是天秤!n_n
你们可知道,我手上的一票可是神圣的一票。或许现在的年轻人已经忘记自己可以改写国家历史的权利,我想他们应该只知道MNG,NIKE,LV,GUCCI....blablabla....多么没志气。。。
我不喜欢politic,因为它肮脏污浊。
我投票,因为我向往属于自己的真正国家里,没有skin problem,没有歧视。你可以说我傻,傻得相信马来西亚会有改变的一天,可是,你没去争取过,那你永远就是输的一方。



当然,我说过21岁要送给自己一份礼物。做牙套妹好还是出国旅行散心比较好?
21岁目标,巴厘岛或普吉岛沙滩之旅。
咬紧牙根,也要实现自己的目标。

3 ღ吻ღ:

queennyloo said...

hey girl, happy belated 21st birthday!!![^^sorry i m too late]

girl, what's going on with you n your bf?! anyway, i not that kepo ppl to kepo your private things here:p.

But i hav a very valuable msg to share with u here [i think it is valuable la^^]love yourself more than he can love you [as he told you before]!!!something that are so mock...perhaps yr partner tell you "i love u" tonight; who know he tell you "pls let me go!" in the next early morning~ no one hav to bear the responsible of right or wrong in "LOVE" game!!

whether your life wonderful or not?! all just base on your decision.love yourself more and try to live happily!!perhaps the ppl love and care you the most never border whether u in relationship or single!but what they care the most is whether "Apple is happy or not?!"... am i rite^^

p/s: YOU are highly appreciated by yr lovely family and frenz~

★~*蝶吻*~★ said...

^^thanks 4 ah ma ei dao li ar... wow..really so meaningful.yeah,i never wanna make those who are caring me are worry me tooo...but i m oweys the cheerful apple in front of u all.n_n

queennyloo said...

he he... Great~ cheerful girl
You happy , we all happy!!
[juat very simple : you are valuable for us okay!! ^^]

God bless you.