Thursday, May 5

天亮了!

天亮了!天亮了!地球又转一圈了。世界活生生的存在着,还活着,没想到我还活着!~\(≧▽≦)/
天亮了!天亮了!地球又转一圈了。既然我还幸运的活着,当然要全力以赴去快乐!\(^o^)/
天亮了!天亮了!世界还是好好的,什么痛都是很渺小的,看太阳又不是升起来了!

死党专属的激励歌,而我也因他的影响疯狂的爱上了它。SHE《天亮了》
每天早晨打开小灰管他的,大声嘶唱,释放心中昨晚的不快,今天又是全新的我。=)

近来,
发觉脚步开始有了想停但却停不下来的迹象,感觉自己脚踏着的正是条单行道。
就是不管有多累,也只得继续往前,再往前。
然而我宁可把脚步放缓,
也不愿让自己停留在原地。
累了,这首歌,是我的心灵鸡汤。

,一步 一步往前。
在前进的同时,
记得别把路途风景给忘记。
至少,
我都那样提醒我自己。






*纯粹照片分享 C:

3 ღ吻ღ:

~leYing~ said...

WHere were you going? I got a similar maxi-dress few days ago. I think it is a trend to wear long dresses now, didn't know Malaysia is having this fashion too because I think it is too hot to wear it there.

Anyway, you look lovely!

★~*蝶吻*~★ said...

Ying~~this one is during CNY we go autocity for sweensen ice-cream. Maxi dress very hot in Malaysia since last year.=)
i think you can get yourself more maxi dresses bcuz it looks trendy and you're tall!suit you.

~leYing~ said...

Wow, picture from CNY, that was long ago. Maxi dress suit you too :)
I am not sure if I should get more maxi dresses because I seldom wear them.I scared of stand out in the crowd. LOL